Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma prawo zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Klient nie ma obowiązku podania przyczyny zwrotu. Towar nie może nosić żadnych znaków użytkowania oraz musi być zapakowany w oryginalne opakowanie. Wszystkie elementy muszą znajdować się w paczce. Jakiekolwiek ślady użytkowania towary sprawią, że zwrot rozpatrzony będzie negatywnie.

Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy o pobranie Formularza Odstąpienia od Umowy (dostępny do pobrania tutaj), wypełnienie go i dołączenie do paczki z towarem. Przesyłkę wraz z formularzem prosimy wysłać na adres:

Kamil Szumotalski
ul. Potrzebna 55/58
02-448 Warszawa

Reklamacje

Prosimy o sprawdzanie paczek podczas odbierania od kuriera/z Paczkomatu oraz sprawdzenie, czy paczka nie została uszkodzona w transporcie. Jeśli przesyłka nosi zauważalne ślady uszkodzenia, prosimy o odmówienie odebrania przesyłki, a następnie kontakt mailowy lub telefoniczny. Jeżeli w nienaruszonej paczce znalazł się uszkodzony towar, prosimy o pobranie Formularza Reklamacyjnego (dostępny do pobrania tutaj), wypełnienie go i wysłanie razem z towarem i dowodem zakupu na adres:

Kamil Szumotalski
ul. Potrzebna 55/58
02-448 Warszawa

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie zrekompensujemy poniesione koszty. Możliwy jest zwrot kosztów zakupu, naprawa towaru lub wymiana towaru. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, zostaną Państwo poinformowani o szczegółach naszej decyzji oraz odeślemy reklamowany produkt na nasz koszt. Proszę mieć wzgląd na to, że większość przedmiotów sprzedawanych w sklepie jest wyrabiana ręcznie, przez co ich wygląd może nieznacznie różnić się od tego prezentowanego na zdjęciach.